Postul misandrin

June 13, 2007


Catalin a scris Postul misogin si nu-mi sta in fire sa fiu a dracu cu baietii, imi sunt extrem de simpatici, nici nu m-am atacat in vreun fel la ce a spus el acolo, ba chiar ii dau dreptate. DAR. Daca tot facem acest ghid al acceptarii in cativa pasi usori, hai pana la capat.
To begin with, un proverb babesc, dar aplicabil universal, pe care as vrea sa-l tinem minte pe toata durata lecturii Ce tie nu-ti place, altuia nu-i face.
Repeta-l de 3 ori si hai sa citim mai jos.

Mama este mama.
Ne bucura faptul ca le iubiti, ne incurajeaza pentru momentul cand vom deveni la randul nostru mame. Dar ce-i mult e prea mult. Mama ta nu trebuie sa-ti aleaga prietenii, prietenele, orele de venit acasa sau hainele. Sunt momente in care trebuie sa spuneti stop si momente in care trebuie sa ne intelegeti ca ajungem la capatul puterilor si va reprosam ca sunteti mamosi cu inima foarte grea. E greu si pentru noi sa recunoastem.

Ma machiez
…am sute de creme pe care tu nu le poti suporta, am o trusa plina de rujuri, fonduri de ten, pudre, creioane si instrumente pe care nu le-ai mai vazut in viata ta. Am crema de corp, de fata, de ochi, de cuticule, masca de par, gel de dus(2 feluri), sampon si balsam, perie rotunda si patrata, fixativ, spuma de par, 2 oje normale si incat cateva in culori funky, zeci si zeci de bratari si atarnatele. Si le folosesc pe toate(daca tot vreti sa zgandarim buba asta, uite cate ies din ea). Ne ingrijim, uneori excesiv iar faptul ca voi ne spuneti sa nu o mai facem are fix O impact. More so, ne place sa facem asta, deci va raciti gura degeaba si este relativ ipocrita treaba pentru ca va irita faptul in sine(atatea posesiuni mici si, credeti voi, inutile) in timp ce efectele va plac. Acceptati lucrurile pe care nu le puteti schimba si vom putea coexista mai mult de cateva luni.

Deschide-mi borcanul, nu generaliza
Ok, e foarte dragut si flatant cand ne deschideti borcanele, usile, sticlele de apa. Noi ne simtim protejate, voi puternici. Fair trade, ca sa nu pomenesc de utilitatea gesturilor. Dar nu generalizati, nu va oferiti chiar mereu sa rezolvati lucrurile in locul nostru pentru ca o sa incepem sa credem ca nu prea ne pricepem la nimic, after all.

Daca ies cu prietenele nu te insel, daca ies cu prietenii sunt ai mei
La fel cum tu ai berea cu baietii eu am girl’s night out. Taci si inghite, what goes around comes around. Nu ma pup cu nimeni, nu mi-o trag in baile cluburilor, e posibil sa flirtez. No biggie, ma tine tanara si tu faci la fel, sa nu avem discutia asta acum.
Cand ies cu prietenii(da, fetele au si prieteni baieti) nu o fac ca sa te enervez sau ca sa te insel cu ei. Gandeste si tu, suntem prieteni, pana sa apari tu am avut multe posibilitati sa fim impreuna si daca am fi vrut am fi facut-o. Este un motiv pentru care am pastrat status quo, asa ca nu face crize cand nu e cazul. Un tip care face pe macho-ul gelos este tare lame si provoaca un cocktail de mila-scarba foarte greu de digerat a doua zi.

Raspunde-mi la telefon
Daca nu ai cum sa vorbesti, indulge me, da-mi un mesaj in care sa-mi spui ca nu poti vorbi, o sa inteleg. Stiti ca suntem nebune si facem tot felul de scenarii, nu? De ce sa ne complicam viata unii altora si sa nu prevenim orice tacaneala ulterioara, conversatii stupide, etc? Si niciodata, NICIODATA nu-mi inchide telefonul(vezi proverbul de mai sus).

Sex and the city sau cum sa scapi de mine repede
Stii cum tu ai anumite programe de suflet(meciuri de fotbal, Prison Break, gaseste tu ceva ce-ti place)? Asa e pentru noi Sex and the City(ok, poate generalizez, eu si prietenele mele si toate femeile pe care le cunosc). Rezonam, radem, ne simtem bine. Cand tu vii si-mi spui ca alea sunt niste curve si niste ratate eu ma simt foarte prost. Nu ma face sa ma simt prost. Daca nu iti place, fii bun si intelege ca mie imi place si nu e frumos sa-ti bagi picioarele in gusturile mele. Mai bine nici nu vorbim despre SatC, ok? We’ll never see eye to eye on this, I’m sure.

If you’re a man, be a man
Alege tu cluburile, mai alege si tu filmul din cand in cand, nu ma intreba din 5 in 5 minute daca sunt ok si mai fa-ma sa tac din gura cand zici “Astazi nu pot”. Si orice as spune, calca acceleratia.

Uite, eu promit sa nu-mi iau carnet, sau daca imi iau sa nu ies de pe stradute pana cand nu sunt in stare sa schimb vitezele intr-un mod decent, daca tu promiti sa cut me some slack la sectiunea body care.

.

40 Responses to “Postul misandrin”

  1. rutza Says:

    si frati-tu spune ca alea sunt niste curve. they’re not, in afara de samantha care e mai masculina in ceea ce priveste tarsul in stanga si-n dreapta. oricum, what is it with guys? le e aiurea sa vada o gagica doing what they do, decat un barbat doing what they do.
    si O,DA, nu-mi inchide telefonul!

  2. Bianca Says:

    da stiu, toate fetele din satc sunt curve, toti cred asta. si da toti inchid telefonul. what the fuck s up with that?

  3. mushi Says:

    satc foreva:D
    bai daca satc ar fi fost cu carmen electra, scarlet sau jessica alba and chicks like that nu ar mai fi zis nici un tip ca sunt curve:P …

  4. Bianca Says:

    ha ha ha!!! da!!! atat ca sarah jessica parker are o frumusete mai discutabila(intre barbati) si ergo e curva!! ha haha


  5. it’s something inside your head, called judgement;
    it means looking before you come out of a parking place;
    it means knowing that the car can not fit in that space because it’s much too small

  6. Catalin Says:

    bla bla Carlsberg effect. Ma scuzez!

  7. Bianca Says:

    Draga Victor, stiu. πŸ™‚ De aia nu conduc, nu stiu, nu ma pricep, am sentimentul ca as face mult rau celor din jur si lumii in general daca as conduce. πŸ™‚

  8. Andrei Sava Says:

    interesant & inteligent πŸ™‚ “drept la replica” ca sa zic asa!

  9. tibi Says:

    andreie, esti o rusine pentru numele sava. daca nu ai nimic rautacios de zis la ce a postat bianca mai bine nu zici nimic.

  10. tibi Says:

    also, nu am citit decat inceputul, dar daca tu consideri ca persoanele cu care interactionezi sunt niste logouri atunci iti simplifici cam nerealist viata. nu credeti ca este momentul sa terminam cu posturile gen hihi sunt superficial pentru ca este in natura umana si sa incercam sa ne bagam, macar partial, puta in imagine?
    ps. nu am nimic personal cu tine πŸ˜€

  11. prowler Says:

    haha tibi as putea sa-ti fac faza cu tu esti fan the superficial dar ar fi prea usor πŸ™‚

  12. Bianca Says:

    Tibs te referi la faza cu facutul colajelor de branduri pe care le folosesti? Cuz if u do, ala e un post viitor si asadar esti un soi de mama omida, pt ca inca n am postat. Dar oricum chestia aia e un mic joculet si e funny, deci n ai de ce sa te ambalezi, nimeni nu facea un statement de lifestyle din chestia aia. Daca insa vrei sa scriem despre cum l am gasit pe Dumnezeu prin rugaciune, va veni si timpu ala, ai rabdare cu noi, superficialitatea e in natura umana . When did u get so weird anyway?

  13. Bianca Says:

    retrag afirmatii, acum am vazut postul lui andrei.

  14. prowler Says:

    stai linistita bianca, tibi are ceva personal cu mr.sava πŸ˜€

  15. Bianca Says:

    vad vad, atat sa stie ca legatura sa cu sava liceul este finita, andrei fiind din iasi.

  16. tibi Says:

    da, recunosc ca am fost cam ambiguu si probabil ca al doilea comment trebuia pus la el pe blog dar ma simt ca acasa aici de aceea vin si imi pun picioarele pe masa fara sa ma gandesc de doua ori πŸ™‚

  17. Bianca Says:

    glasss coster, glass coster tibiiiiiiiiiii!

  18. Andrei Sava Says:

    cine e tibi? πŸ™‚ si ce are personal cu mine?

  19. Andrei Sava Says:

    “also” cine esti tu sa judeci cand tre sa postez un comentariu si cand nu?

    “also” nu ai inteles nimica din ce e scris acolo daca ai inteles ca toate persoanele cu care interactionez sunt logo-uri.

    “also” πŸ™‚ stop being so cool cause we just don’t give a damn!

  20. Andrei Sava Says:

    citeste printre randuri, depaseste cuvintele (pentru ca unii oameni pot sa vorbeasca si metaforic uneori cand incearca sa transmita un mesaj) πŸ™‚

    sfat: uneori e chiar bine si indicat sa iti folosesti chestiile alea mici din cap pe care oamenii de stiinta i-au denumit neuroni. Pentru tine fiecare neuron e un logo? sau lego? …pentru ca am impresia ca pui cam greu cap la cap lucrurile.

  21. Andrei Sava Says:

    scuze Bianca pentru tot deranjul. πŸ™‚

  22. Andrei Sava Says:

    p.s.: “also, nu am citit decat inceputul” si incepi sa comentezi aiurea πŸ™‚ da dovada de superficialitate din partea ta! Asta la Altavista Baby, cause we use Google!

  23. Catalin Says:

    “also” Andrei lasa-ne, lasa-ne! Du-te si cearta-te in oglinda si varsa-ti frustrarile intr-un borcan cu muraturi. Cumparati o testoasa, iesi in lume, dar lasa-ne, lasa-ne ca m-am plictisit de toti neintelesii pamantului care vorbesc in metafore si se hranesc cu lumina.

  24. Bianca Says:

    hai copii, jucati-va frumos.


  25. eh frumos, eu astept bitchy reply de la tibi..recunoaste bianca, so are you:D

  26. tibi Says:

    *burp*, mersi catalin, mi-ai facut treaba mai usoara.
    dar, for the love of the game andreie, ai trecut masura! eu nu te-am jignit, mi-am exprimat punctul de vedere despre postul tau si modul vostru de a vedea lumea. poate ca neuronii mei sunt un puzzle dar partea buna cu puzzleu meu este ca il pot rearanjza pe cand neuronii tai sunt fixati pe pozitia impusa de cele cateva conferinte de advertising la care te duci in fiecare an. crede-ma, baetasii aia cool care stau si vorbesc acolo nu au toate adevarurile vietii la degetul mic.
    asa ca ce ar fi sa nu mai vorbesti in texte cliseu si sa incerci un pic mai multa originalitate. faza cu logou, pe langa faptul ca este jignitoare, este si veche. good day.
    ‘also’ nu esti atat de artistic in scris pe cat iti place sa crezi.

  27. mushi Says:

    funny replica lui catalin…”neintelesii pamantului care vorbesc in metafore si se hranesc cu lumina”…:))

  28. tibi Says:

    ”neintelesii pamantului care vorbesc in metafore si se hranesc cu lumina” yup, foarte poetic πŸ™‚


  29. tibi..wait..mi se pare mie sau tu ai ceva cu publicitatea?

  30. tibi Says:

    nimic personal.. este la o scara mult mai mare πŸ˜›

  31. Andrei Sava Says:

    you don’t know me πŸ™‚ I don’t know you…

    si replica doi e o aberatie, pentru ca nu sunt genul “la cateva conferinte”… so mai bine ne oprim …sau ne cunoastem si ne “injuram” dupa, daca e cazul. Oricum mai mult de atat nu ma implic ca ma complic. πŸ™‚ Spor in tot ce faceti!

  32. Andrei Sava Says:

    si crede-ma ca m-ai jignit. Sunt adeptul conversatiilor bazate pe argumente si nu pe presupuneri si jigniri. Puteai sa scrii orice inafara de “esti o rusine pentru numele de sava” πŸ™‚

    so please! fuck off dude!

  33. tibi Says:

    daca ai stii ce este sava..

  34. tibi Says:

    oki, nu a fost foarte frumos din partea mea dar faza cu sava era o gluma pentru cei care sunt pe felie. in rest, ma duc sa fuck off. pupici

  35. Bianca Says:

    Kiss and make up copii, acum pe bune. Tibi, numele Sava pt Andrei este numele de familie, deci e de inteles ca se simte jignit, Andrei, pt Tibi numele Sava este numele liceului de care este inca foarte atasat. V-ati enervat, v-ati paruit viral, acum hai sa bem o bere si sa ne calmam.

  36. Andrei Sava Says:

    πŸ™‚ beer sounds nice! ok! I agree!

  37. Normalu Says:

    Tibi suntem cu tine si cu brandul tau personal!
    \m/(- -)\m/


  38. […] pana cand se duce naibii totul. Nu vreau sa faca asa cum zic eu, vreau sa faca cum zice el. Ca in postul misandrin. Eu sunt eu si tu esti tu si nu ne intrepatrundem, eu nu devin tu asa cum nici tu nu devii eu. […]


  39. […] pana cand se duce naibii totul. Nu vreau sa faca asa cum zic eu, vreau sa faca cum zice el. Ca in postul misandrin. Eu sunt eu si tu esti tu si nu ne intrepatrundem, eu nu devin tu asa cum nici tu nu devii eu. […]


Leave a comment