Cine poarta pantalonii

October 9, 2007

Cele cateva lucuri pe care le-as face daca maine m-as trezi barbat.

1. As face un dus ca semi-pretext sa ma tot uit la mine (e totusi o schimbare radicala, nu e o culoare noua de par) si ca sa vad, caci de mult imi doresc sa stiu cum e sa-ti faci freza cu prosopul. Fara uscator de par, fara placa, fara fixativ, fara minuni. Si mai ales imi doresc sa aflu ce secreta pielea barbatiilor de n-au nevoie de crema de corp.

2. As fuma pipa. Nu pot sa fumezi pipa daca esti fata, sau cel putin mie mi se pare tabu, cred ca o femeie ar arata absolut ridicol cu un obiect care arata foarte sarmant la un barbat (desigur atata timp cat a trecut de pubertate si are par facial). Mi-as lua tutun, o pipa si as mesteri la umplerea ei cateva zeci de minute bune inainte de a o aprinde. Dupa care as sta sa o curat alte cateva zeci de minute.

3. As vrea sa ma uit din nou la Fight Club, Pulp Fiction si la Sex and the City (un episod) sa inteleg cum e pe cealalta parte, asta presupunand ca se schimba ceva si pe dinauntru nu doar pe dinafara.

4. As vrea sa vad cum e sa te bati cu cineva. N-am avut parte decat de un cat fight destul de lame in generala, in rest doar cuvinte grele, ton suparat si pe alocuri niste tipete. Un pumn incasat ca la carte, un nas sangerand, o mana lovita a doua zi, un ochi vanat would be refreshingly different.

5. M- as rade pe fata (!!). Pare atat de ciudat pe partea asta a gardului sa faci asa ceva incat trebuie sa stiu cum e. ..si cand m-as trezi m-as scarpina la oo sa vad si eu care-i treaba cu asta.

Atat. Daca mai am ceva mai editez.

17 Responses to “Cine poarta pantalonii”

  1. prowler Says:

    ooo felicitari bianca pentru aceasta izbucnire de sinceritate😀 ti-as spune ca unele din chestiile astea poti sa le faci si fata fiind dar evident ca nu le vei face in aceasta lume (a ta)

    1. la astea ma refeream mai sus.. poate ca ai nevoie de crema de corp pt ca te-ai obisnuit cu ea de la 3 anisori?

    2. io as impinge varsta necesara pipei de la post-pubertate la post-trecut-prin-viatza😛 cand ai vreo realizare adevarata in spatele tau, poti sa te asezi cu o pipa. pana atunci esti un poser🙂

    3. normal ca o sa se schimbe, noi nu plangem la filme😛

    4. vezi din nou intro-ul … oricum bataile’s pt fraeri for the most part. n-o sa vezi un om care fumeaza pipa batandu-se🙂

    5. mai bine te razi la oo si te scarpini pe fatza😀

  2. Bianca Says:

    Nu trebuie sa te uiti la toate chestiile asta ca fiind din acelasi film, sunt pe shuffle primele chestii pe care m-am gandit ca ar fii tare sa le faci daca ai o brusca schimbare de sex. Deci pipa si bataia, in acesta dezordie de ganduri, pot coexista.

  3. prowler Says:

    shuffle ca shuffle, all i’m sayin e ca in lumea reala tre sa alegi intre pipa si bataie😛

  4. Catalin Says:

    Daca bataia e rupta din rai, atunci as alege asta. Daca nu, mai bine un fum in piept.

  5. rutza Says:

    da, si eu am avut tot un cat fight lame, evident in generala :))

  6. dadatroll Says:

    Tu cam cat crezi ca ai rezista la Sex and the City?

  7. aliceintaraminunilor Says:

    eu m-as trezi barbat as fi gay. guys ar sooooo OK🙂

  8. subcity Says:

    mrh…faza cu placa e un pic outdated..am fost la un houseparty…and guess what? un tip care cand l-am cunoscut imi parea f normal, de treaba, toate bune toate frumoase, amicitie buna…cand sa vad ca in camera, avea langa oglinda placa de par de intins parul scurt, ie f cu placi f subtiri.
    aaa si si eu mi-am luat o palma in generala de la grasa clasei :))

  9. Bianca Says:

    pai nu e outdated cand te-ai tuns scurt si doar cu placa sta cum trebuie…nu o fac din placere…🙂
    eu m-am batut cu catalina! muhaha!!

  10. ihtys Says:

    E fain numele Blog de zi .Al meu chiar daca se numeste Academia Nae e un blog de noapte, pt ca daca as scrie ziua in el as scrie alceva si alcumva🙂

  11. prowler Says:

    nu ne intereseaza ihtis, esti oftopic si vei fi sters pt ca aici modereaza hitler🙂

  12. ihtys Says:

    Am fost voit off topic:) deoarece credeam ca te-ai inspirat de la mine prin acest titlu(deoarece mai de mult il prezentam ca si blog de noapte).

    Ah si inca ceva: e cel mai teribil si dureros lucru: rasul pe fata😦 Sa nu ti-l mai doresti never…

  13. ihtys Says:

    Hileroaia poate, ca daca nu avea o sotie totalitara nu dadae eu cu pumnu in mase si cu pipa dupa evrei.

  14. Bianca Says:

    cu manuta hitlerista pe inima marturisesc ca nu mi-am luat numele de la tine, pana sa lasi acel comment nici nu intrasem pe blogul tau, insa e o coincidenta simpatica.

  15. ana Says:

    Eu as incerca sa agat o fata.motive sunt destule,presupunand k s schimba ceva si mental,as vrea sa vad cum privesc baietii procesul asta d ‘agatare’ si tot felu d kestii din astea.daca as mai avea si ceva amintiri din ipostaza feminina,cred k m-as descurca onorabil:-P

  16. bubu Says:

    the grass is always greener on the other side

  17. Tara Says:

    cine,bianca? cine poarta pantalonii bufanti? nu tu, asta e sigur! muhahaha


Leave a Reply

