My home away from home

July 9, 2007

Ne-am mutat joi la etajul 1. De la 3. E frumos aici, suntem doar noi si lumea spune ca e liniste. Cand nu se joaca Bogdan si nu vorbim noi la telefoane ca disperatii este insa liniste. E chiar langa IT, ceea ce ne bucura ca trebuie doar sa ne plangem putin mai tare decat o faceam sus si ne vine ajutor.

Avem o terasa doar a noastra, de unde am admirat joi cum vantul se lupta cu niste copaci nevinovati din curtea Institutului Francez. Dragut. L-am luat si pe Darth Vader cu noi si astazi ni s-a amenajat un mic conference iar probabil maine o sa fie si cel mai mic conference din lume facut frumos. Alina(cea de-a doua fata in ordine cronologica din filmulet) ma ameninta ca trebuie sa-mi fac ordine in birou. Vedem.

Eram in pauza de masa but you say hi to Petru, art-ul senior, Ralu, asistenta lui Bogdan si ocasional PR si Alinush, account. Intre ele stau eu. Ne-am impartit, precum bine am observat cu totii abia vineri, fetete cu fetele baietii cu baietii. O sa jucam ‘Tara, tara vrem ostasi’.

6 Responses to “My home away from home”

  1. rutza Says:

    “Tara, Tara”,fah,be respectful!

  2. Bianca Says:

    love, as always.

  3. subcity Says:

    mhh in clip se si vbeste? nu am placa de sunet la birou😀

  4. Bianca Says:

    nu se. nu-mi dau seama cum sa setez aparatul si nici nu prea era nevoie de voci.🙂

  5. subcity Says:

    bianca!! cineva ma cauta insistent de pe pagina ta😀 apare la view-uri acolo…i like that….make urself known! show urself ! aaa si bia,ingrideta nu s-a dus inca in cercetari…speram azi..

  6. Bianca Says:

    astept vesti neintarziat. ca doar n am vorbit cu pepatari ca sa nu iasa nimic!🙂


Leave a Reply

