Aceste imagini ne doare

July 4, 2007

untitled.jpg

Trebuie sa discutam…
Uite, stiu ca nu suntem atat de apropiati si probabil nici nu o sa fim vreodata, asa se intampla uneori sa intalnesti pe cineva de care nu esti deloc interesat si sa-l ignori, dar trebuie sa te rog ceva. Nu e mult, sper, pentru tine, insa inteleg cat este de important. Te inteleg, am trecut si eu prin asta, insa acum e acel moment cand simt ca ai nevoie de un prieten, cineva care sa-ti arate cat de mult gresesti si ca inca nu e prea tarziu sa te opresti, poti face asta, dar trebuie sa-ti doresti. Ceea ce te voi ruga nu e pentru mine, o fac pentru altcineva, insa am sa te rog sa nu spui mai departe, pentru ca e o persoana cu un temperament vulcanic si daca ar afla de discutia noastra cred ca s-ar supara. Deci, ce vreau sa te rog….

BAI ACASA TV, NU MAI FACE MISTO DE NIKITA!!!!

Hai gluma gluma, da’ e deja horror ce se intampla pe verticala si orizontala televizorului meu. TV ca TV, ca nu ma uit la el, dar cand mi se livreaza pe internet sufar ca un caine. Nu pentru mine, pentru ea. Ma doare sa o vad asa. Ma macina. Ma face sa ma intreb oare eu, oare tu, cine sunt, de ce imi pierd vederea temporar si daca bunul meu simt nu se va atrofia, refulandu-se de aceste manifestari incredibil de scabroase. Mi s-a refulat bunul simt, pardon my French. Cum ar fi…

Asta e cunoscut.

Cel de aici este insa nou nout si de maxima exceptie. De la bunul simt. E atat de odios incat, precum nazismului, trebuie sa-i fie dedicate emisiuni pe National Geographic si Discovery, un capitol din manualul de istorie si cel putin un curs despre inestetica uratului.

Hai ca m-a bosumflat un telefon. Suga, I’m coming!


9 Responses to “Aceste imagini ne doare”


  1. bai daca stai sa te gandesti, nikita e un fel de paris hilton pe plai mioritic – cunoscuta pentru nimic, highly entertaining..si umm..blonda? cred ca amandoua did time..romancele sunt frumoase..wait, se vorbea de sufletul nostru all this time?? im NOT pretty oh so pretty??


  2. be serious ! poti face o comparatie intre Nikita si P. Hilton ? daca da din ce puncte de vedere ?

  3. rutza Says:

    Screeeeeeam!!! E beyond comprehension de ce femeia asta are timp alocat la tv, in care realizatorii fac misto secunda de secunda si ea se face de cacat cu fiecare cuvant.
    Bai, Nikita NU, repet-NU a iesit delicat din nisip pentru a reveni in valurile care o rasfata ca pe o printesa. Ce e cu comentariile astea, God???

    Bineinteles, “intotdeauna mi-am dorit sa te gasesc acolo unde mi-am dorit eu”, va ajunge in cartile de romana cu operele ei minunate, pentru ca atunci cand Nikita vorbeste/soarele rasare/Numai la postul Acasa/inima-nfloreste oare ….si-nfloreste-n continuare”
    Adevarat, daca se poate face o diferenta intre nikita si acea caracatita, cu siguranta sunteti inteligenti. Amin!

  4. prowler Says:

    uhhh… cine e nikita? ce e acasa tv? cine te pune sa le dai atentie?

  5. Bianca Says:

    hai grigore, esti prea dur. Sunt lucrurile mici si scarboase care te purifica pe dinauntru, te fac sa te simti mai bine, iti ridica moralul, etc. U know, like when u make fun of Britney at her worst.

  6. valilingurar Says:

    Bianca & andreeaionita, you really funny. me like u.

  7. albastra Says:

    am ras cu lacrimi in seara aia.
    da`ti`o in colo de treaba, e penala rau, bine k isi arata sanii si curu`, si vezi doamne toata lumea o iubeste…culmea culmilor: cum ce ca e cat malu`, se mai crede si sexy.๐Ÿ˜€

  8. eugens Says:

    my god, m-am uitat la filmuletul ala. fuck. ce si-au batut aia joc de ea (dar nici contributia ei nu e de ignorat)๐Ÿ˜€

    bine ca are “un pic de pamela anderson in ea”๐Ÿ™‚

  9. prowler Says:

    am destule lucruri mici si scarboase de care sa fac misto, nu tre sa le caut cu lumanarea๐Ÿ˜€


Leave a Reply

