Hey Suga!

July 3, 2007

Ok, a durat ceva pana sa reactivez activitatea. Si nici n-am ceva spectaculos de raportat, atat ca precum spuneam, am party a whole bunch lately si am muncit chiar mai mult. Asa ca n-am mai scris, no biggie.

Aici gasiti poze de la pool party, geniale sariturile, le-am pus mai jos for easy access.

Am fost la Die Hard. So, e funny, e entertaining dar e super caterinca. Atat va zic: un elicopter doborat de o masina. Fara rampa, venind de jos este cumva proiectata deasupra elicopterului, doborandu-l la pamant pe acesta din urma. Pilotul traieste. It was fun, nu ma lasati sa va stric 2 ore si ceva de “C’moooon!!!!”. Si don’t even get me started on the name, Die Hard 4.0…..

Cat despre Prison Break, I was a Fox River 8 victim this weekend, aproape 2 sezoane in cam 3 zile e o realizare in cartea recordurilor mele. Sezonul 3 incepe abia la toamna, asa ca imi cam tremura mana putin, dar cum n-am ce sa fac, astept.

Astazi, cum imi faceam curat in mail-uri am gasit acest fragment intr-un mail catre creatie. Context: cautam poze mai kinky pentru un proiect. Dupa 2 zile de google-it o gramada de tampenii, cred ca oricine care imi verifica keywords in ultimele zile se crucea. Desigur am gasit si niste incredibile, dar adevarate, poze.
Extract mail:
“Ca sa intelegeti ca daca google toata ziua “lesbian pinch, penis fruit” si alte d’astea, e firesc sa dai la un moment dat peste un Ken care face sex cu Lassie. Dumnezeu sa ne ajute pe toti, caci Internetul este locul diavolului.” [aici poza la care ma refeream bar6.jpg]

dscf2369.jpg dscf2084.jpg dscf2379.jpg

dscf5220.jpg dscf5221.jpg pool-party-2007-045.jpg

pool-party-2007-020.jpg pool-party-2007-022.jpg

7 Responses to “Hey Suga!”

  1. subcity Says:

    haha …addicted to prison break..cunosc cunosc…vezi ca seria 3 apare pe 27 sau 29 august (in functie de sursa)…am citit f multe speculatii pe tema cum va fi seria 3..so daca vrei sa stii iti dau link-uri. nu am net inca dar se va reyolva soon sper. si michael scofield is a legend!

  2. Bianca Says:

    yes, scofield rules! Am auzit ca intra la puscarie in panama, insa nu vreau sa stiu prea multe ca imi place suspansul🙂

  3. subcity Says:

    huh?? esti sigura ca ai vayut tot seezonul 2? ca intra la inchisoare in Panama in sezonu 2 ultimu ep

  4. Bianca Says:

    mai am 2 ep, dar vorba e ca tot 3-ul e in inchisoarea panameza, adica nu reusesc sa fuga prea repede de acolo, in sensul asta.

  5. sunshine Says:

    grey’s ai vazut? a fost prima mea vizionare contra timp.a doua a fost prison break.😀

  6. Bianca Says:

    da, ma uit la grey’s insa nu ma tine atat de tare. Plus ca nu pot sa nu compar cu ER care imi placea la nebunie….

  7. rutza Says:

    a fost prima dragoste, bianca, dar daca te uiti la grey nu se pune ca si cum ai trada amintire lui er. love ya :))


Leave a Reply

