If I were giant sized

June 19, 2007

sri-lanka01.jpg

Acum cam 2 saptamani m-am apucat sa-mi intreb lista de mess ce ar face, prima, prima achizitie dintr-un milion de $. A fost fun, repetitiv pe alocuri si a revelat faptul ca prietenii mei sunt fie casnici fie plimbareti. Cativa rataciti in mijloc, dar in principiu sunt in alb si negru.

Cat despre mine, eu sunt plimbareata, imi asum usernicia, iar despre visul meu de musafir, am incredere ca se va materializa someday. Primul lucru pe care l-as face daca brusc contul meu ar fi invadat de 1 milion de dolari ar fi sa iau primul avion(si niste prieteni) catre Sri Lanka si sa ies la cumparaturi(pentru vacanta respectiva). Carrie are dreptate “I like my money right where I can see it: hanging in my closet”.

Musat fuge in Japonia, Tara fuge in Bora Bora, Ilinca isi pune silicoane, o amica de-a Musatei isi cumpara casa cu gradina si lampi, Dani isi cumpara un vapor si se face pirat, Mugur isi cumpara o Toyota Corolla ca sa aiba cu ce sa ajunga la Afumatii de Munte, unde va construi o biserica(pazea JiJi!), Serghei isi ia multe viniluri cu muzica, Mihai si-ar lua penthouse-ul de pe strada Alex Donici, nr 214, asta doar ca sa nu-mi dea raspunsuri boeme de genul ca si-ar face echipa lui de creatie. Si pentru ca daca ai un scop, stii si de ce, penthouse-ul respectiv are un living, o bucatarie, un dormitor si o gradina mare la ultimul etaj. Iar eu m-am invitat la o cana de cafea(cana, nu ceasca) cu putin zahar dar destul lapte. Mihnea ne-ar exporta pe toti in Ibiza iar Vlad ar da o petrecere monstru.

Plimbareti, casnici, petrecareti. Gather round kids.

.

 

6 Responses to “If I were giant sized”


  1. si totusi, parca ceylon suna mai bine

  2. Octavian Says:

    As cheltui mai mult de jumatate aici. Restul i-as investi in energie alternativa.

  3. Bianca Says:

    ceylon, yes, pour les connaisseurs šŸ™‚

  4. Nenorocitu Says:

    offf… cat de previzibili sunt oamenii

  5. namtigari Says:

    eu i-as schimba in Yeni japonezi

  6. Sky-Hunter Says:

    Eu daca as avea 1 mil USD as mai face inca 1 milion intr-un an, apoi i-as dubla, apoi i-as tripla pana as ajunge la 10-15 mil. Mi-as lua 1 casa si o terasa in Fiji. 1500 de cartzi. 1 caine lup, 1 pisica siameza. Si as trimite 150 de lei in fiecare luna acasa (ca tre’ sa mai ma gandesc si la parintzi, nu ?! :))


Leave a Reply

