Declaratia de independenta si sutienul de metal

June 6, 2007

Elle, singura revista de gagici pe care o citesc(in afara de Vogue, disponibila doar prin alte tari) m-a declarat Singuratica.

Urasc sa fac teste din reviste de femei, insa Elle nu obisnuieste sa insereze astfel de rubrici si m-am gandit ca poate e ceva relevant.
Asa ca iata-mi descrierea:

“Se prea poate ca viata ta sa nu fie o petrecere fara sfarsit, dar te simti atat de coplesita de toate planurile, termenele si invitatiile pe care trebuie sa le onorezi, incat abia mai ai timp sa iesi la vanatoare. Si tocmai asta iti place. Dragostea joaca mai degraba un rol de umplutura- mici flirturi printre picaturi, absolut intamplatoare, a caror soarta este sa fie date uitarii in cateva zile. Orice altceva ti-ar complica viata. La urma urmei, stii prea bine din relatiile trecute cat de dificil poate fi sa armonizezi nevoile tale cu ale celuilalt. Iar pentru tine, cel putin deocamdata, nici nu poate fi vorba de asa ceva. Vrei sa te concentrezi asupra propriei persoane, sa te intalnesti cu prietenele tale, sa te dedici carierei si tocmai de aceea nu faci niciun compromis. Iti merge foarte bine si fara a fi implicata intr-o relatie sentimentala. Dar cine stie, poate tocmai atunci cand ceri foarte putin…”

Hai cu analiza pe text.

In primul rand trebuie sa subliniez faptul ca rezultatul testului este destul de precis.

Tot ce vreau sa inteleg este de ce mi-au zis “Singuratica”. Pai nu scrie colo sus ca imi petrec timpul cu prietenii si in principiu cam in orice alt mediu mai putin unul care sa implice un special someone? Deci am ce face, multumesc, nu sunt singura, am prieteni, nu ies la cine romantice dar ies la vin cu cheries, nu-mi dau sms-uri de “Teiubescnoaptebunamiedordetine” dar in schimb pot sa primesc sms-uri cu “Esti curva” si sa rad la ele.
Deci, cum sunt eu singura?

Bine, n-am langa cine sa ma ghemuiesc in the cold, cold winter. Nu-i drama, imi place sa ma intind pe tot patul, plus I’ve got the jimmy legs. Mai am cateva numere de telefon weather proof la care pot suna la 4 dimineata si sa stiu ca pot vorbi linistita despre orice ma tine treaza atunci. Am niste prieteni cu care stiu ca ma pot intalni oricand vreau eu si care ma pot bine-dispune imediat. Dar ce e mai important sunt genul ala de prieteni care nu te trimit acasa cu un gust amar pentru ca acolo nu te asteapta EL. The laughs keep me company all the way.

Astazi stateam in bus langa o fata care suna si suna si el nu raspundea. Mi-am dat seama ca era un el pentru ca a sunat in continuu, a dat sms, apoi a sunat din nou pana a raspuns si 20 de minute a vorbit, a inghitit in sec, si-a inabusit niste lacrimi, si-a dat ochii peste cap, a inchis telefonul de 2 ori si a sunat inapoi- toate astea inainte de ora 10 AM. So…. been there done that, got the T-shirt, it’s a one way street si nu mai vreau, nici nu sunt interesata sa ma intorc.

Nu sunt bitter pe cei care au o relatie fericita, ma bucur pentru ei, brava copii ca tineti speranta vie, nici nu sunt traumatizata ‘beyond repair’ ca sa prind frica de sexul opus, I know all too well that if u’ve got the heebee geebees you can’t fight them. Insa e problematic ca deja la 21 de ani sa existe un oarecare “sad glance” in directia ’singuraticilor’(social vorbind, nu nominal) pentru ca I fly solo(fuck, I’m 21 my God, so many ups, that many downs, bring them on!!!). Cum e oare pentru femeile de 40 de ani? Bravo lor daca se simt bine singure. Dar nu le crede nimeni, asta e problema.

Singura? Si nu ai vrea si tu pe cineva? Hai ca am eu un prieten…

Singura? Du-te intr-o vacanta, intalneste un italian frumos(de parca un italian frumos ar putea sa fie vreodata leacul singuratatii)

M-am uitat aseara la Jules et Jim(’se citeste cu D in fata, ca la americani’). Loved it.
Catherine, femeia pe care o iubesc amandoi, ii iubeste inapoi. Pe amandoi la fel de mult, insa in etape diferite.
Jules spune la un moment dat, in timp ce-i da binecuvantarea lui Jim sa se casatoreasca cu ea, dar totusi sa locuiasca toti impreuna: “Nu e prea frumoasa, nu e prea desteapta si nu e mereu sincera. Dar te rog nu mi-o lua.”

Apanajul feminitatii e acel “je ne sais quoi” si Catherine are destul.

Ma rog, n-are legatura cu ce spuneam despre pseudo-singuratatea asta indusa de reviste, agentii de turism si blockbustere. I’m good right where I am now ceea ce va doresc si voua, nu sunt in niciun fel inraita(sutienul de metal era la misto, eu nu sunt suparata pe viata, doar pe terminologie), dar mi se pare cel putin aiurea cand revistele astea de femei isi depasesc aria de expertiza(fashion& beauty) si abereaza.

Bine ca nu citesc Cosmo- acest guru intr-ale relatiilor in 7 pasi usori, ca pana acum ma scoteau o anti-sociala most unlikely to have a boyfriend, a family, a best friend, any cats or dogs.

.

10 Responses to “Declaratia de independenta si sutienul de metal”

  1. prowler Says:

    ai dreptate, revista asta se pare ca are o definitie gresita a singuratatii.. motiv destul sa incetezi a o mai citi, zic eu😉

    insa, faptul ca ai scris atata pe subiectu asta ma face sa cred ca framantarile tale indica un oarecare sambure de adevar in verdictul lor, ca altfel nu te-ai chinui atata sa ne/te convingi ca e gresit😀

  2. Bianca Says:

    deliver me from reversed psychology! Am scris atat pentru ca nmi s-a parut f aiurea, that’s all, cand ajung acasa seara chiar nu plang in batista. Oricum Elle e f misto, atat ca uneori cred ei ca poate s-ar pricepe la alte lucruri decat cele la care chiar se pricep.


  3. ‘sad glance’.. nice choice of words🙂

  4. rutza Says:

    you’re very funny and sweet, princess :))

  5. pihnea Says:

    : )

  6. Adi Says:

    Testele respective sunt nepermis de invechite(bazate pe conceptiile secolului trecut despre subiect).Lucrurile stau foarte diferit in prezent, acum siguratatea apartine celor care isi impart zilele numai cu “jumatatea lor” pierzand toata distractia, o multime de oportunitati de a petrece timpul mult mai placut si a fii cat mai cool:dezvoltarea profesionala, lalaiala cu colegii, beuta cu amicii, flirturi in stanga si dreapta finalizate sau nu …

  7. Andrei Sava Says:

    🙂 hmmm… I think I like you!🙂

  8. macpaul Says:

    realy sweet:)

  9. rutza Says:

    cats dimpotriva, ar trebui sa ai plenty, as an old hag


Leave a Reply

