Maimuta vede maimuta face

June 5, 2007

Plecam din Bucuresti in ultimul post. Previzibil, acum m-am intors de la mare fresh, rosie, relaxata si cu niste povesti. Pentru ca nu este nici momentul si nici locul sar peste povesti si spun de jocul de pe plaja/ masina courtesy of Jack Sparrow(!). Inca nu are nume, insa poate fi jucat in 2 sau mai multi, numai singur sa nu stai, pentru ca e ciudat sa razi asa, aiurea.

Se ia una bucata mp3 player si se traduc melodiile din engleza mot a mot. Traducere, fara adaptare.
Au iesit pana acum:

‘Singurul care m-a atins vreodata a fost fiul unui pastor'(Dusty Springfield, Son of a preacher)
‘Ce barbat, ce barbat, dar ce barbat, ce barbat bun de puternic.’ (Salt’n’Pepa, What a man)
‘Sunt usor ca duminica dimineata'(Faith no More, Easy like Sunday morning)
‘Loveste drumul Jack si nu te intoarce mai mult, mai mult, mai mult’- cu versiunea ‘niciodata, niciodata'(Ray Charles, Hit the Road)
‘Casa dulce Alabama, Doamne ma intorc acasa la tine'(Lynyrd Skynyrd, Sweet home Alabama)
‘Te-am vazut dansand si lucrurile nu vor mai fi la fel, te-am vazut dansand’ (Yaki-Da, I saw you dancing)
‘Plec pe un avion cu reactie'(Jewel, Leaving on a jet plane)
‘Plange-mi un rau’ (Justin Timberlake, Cry me a river)
‘Am avut timpul vietii mele si-ti datorez totul tie'(Bill Medley + Jennifer Warnes, Time of my life)

Asteptam(suntem royalty astazi, vorbim la I plural) si alte lucruri la fel de distractive de facut pe plaja.

.

12 Responses to “Maimuta vede maimuta face”

  1. diana Says:

    wow i saw you dancing..that brought up sweet old memories. eram o copila cand vecinele mele fredonau melodia asta TOT TIMPUL

  2. rutza Says:

    sticla de lapte, sticla de lapte,ye royal shortness!

  3. Bianca Says:

    i beg thee pardon? “And I owe them all money”

  4. Bianca Says:

    ce incape intr o sticla de lapte. inteleg, sunt luminata, iluminata, sunt o instalatie de becuri.

  5. rutza Says:

    eh intelegi…. ti-am explicat eu pe mess. spune, spune,bianca,in gura mare,ca nu te-ai prins de nimic :))

  6. baghy Says:

    mie imi place enorm i saw you dancing

  7. ral Says:

    te-am vazut dansaaaaaaaaaaaaand si lucrurile n-au mai fost la fel cu sigurantaaaaaaaa!!!!!!!!!!


  8. Pai ce faceti mai aici???

    Daca lucrul asta devine faimos… Nu o sa mai aiba nici un farmec. E prea tarziu oricum, i guess…😦


  9. Ca sa nu zic k si mai interesant (si iarasi, (c)… :D) este inversul:

    “And I would give days from myself… Just for another day with you… I love you at disperation…” (Manea)

  10. Bianca Says:

    @ tara: papusa mi-a scapat commentul tau ultim asa ca revin: da nimic nu se prinde de mine nici eu de nimic, suntem toti ok. Si eu nu vorbesc cu tine pe mess, te reneg ca inveti ca nebuna!
    @ Jack: suga relax, blogul asta nu e faimos, ma citesc oamenii cu care ies la suc(in cel mai bun caz si prietenii lor) dar atat.

  11. anca Says:

    what do we have here?:) lumea e mica indeed. drumurile noastre poate se vor intalni vreodata:)
    sa zicem ca am votat pentru jack care loveste drumul si nu se mai intoarce niciodata.
    vladutz, jack, george sau ce alt nume de cod mai ai:) traducerile astea sunt deja faimoase:) nu mai e cazul sa te feresti:)

  12. Zu Says:

    🙂 merita incercat cu Don’t cry- Guns N’Roses, e dementiala… eu am ras cu lacrimi: “But you’ll be alright now sugar” sau “And please remember/ how I felt inside now honey” :-))


Leave a Reply

