Bere online

May 30, 2007

Oare de ce post-urile de blog au un singur subiect? Ce, la bere vorbesti on and on despre un singur subiect? Desigur berea nu e acelasi lucru cu taca-taca in fata monitorului…Yeah whatever. Deci, precum spun.

sts_1002_022.jpg
Am gasit un serial proaspat pe HBO(luni, 21:35) care-mi place mult: Studio 60( aici intro), despre niste unii care produc o emisiune TV gen Saturday Night Live. Foarte activ, pe stilul West Wing, cu Matthew Perry, Bradley Whitford si Amanda Peet. Lovely: pretty people, smart lines, active, despre o meserie interesanta. Toate perfecte pana google ieri despre el sa vad(in primul rand cum se numeste, ca n-am prins) ce-i cu el. Ei bine, a fost cancelat dupa primul sezon, probabil ca de asta si HBO l-a bagat in grila de vara(unde in general nimeni nu baga nimic nou, ca vara oamenii fug la mare, munte, Bulgaria). ‘Fuck’ imi zic, las ca-mi iau eu seria de West Wing si ma satur de speedy pace shows, cu toate seriile pe care le are WW.

pb050016.jpg pb050017.jpg
Apoi mai vroiam sa va anunt ca in ziua in care 23 serba 7 luni de activitate, Bogdan a gasit leflet-ul de mai jos despre ziua armanilor. Nu va zic unde, ca nu ma veti crede niciodata, dar ideea e ca ziua aromanilor este pe 23 mai si are rolul de a constientiza comunitatea asupra importantei tratarii limbii armane la fel ca orice alta limba materna si predarea ei in scolile unde copiii acestia sunt majoritari(vezi maghiara). Quite fair daca ma intrebi pe mine. Deci sa retinem esentialul: armanii pe 23 in ziua in care 23 serba 7 luni. V-am spus, ne place redundanta, coincidentele ciudate si semintele Nutline(oricat de mult am nega sub presiune).

Am citit si eu despre emisiunea The Big Donorshow, absolut infiorator, plauiesc sa scriu/semnez o petitie care sa le interzica sa faca asta. Este pur si simplu sadic si nu inteleg cum ar putea cineva sa se gandeasca la un asemenea concept ca fiind entertating, cum cineva sa accepte sa apara la aceasta emisiune, cum poate cineva sa aprobe asa ceva sa air on TV si cum ar putea cineva sa se uite la asa ceva.
Imaginati-va pauza publicitarea la un astfel de show: doamna care e muribunda, sta sa-si astepte sfarsitul printre alti muribunzi a caror viata depinde de moartea ei si badabum-badabing: ‘Coca-Cola: Sete de viata’.

Frumu, nu? Great media placement…. Acum citesc ca problema va fi dezbatuta in parlamentul danez, thank God!

Next monday edit: toata treaba cu emisiunea a fost o farsa pt a atrage atentia asupra faptului ca nu exista donatori suficienti, oamenii sunt incuiati cand e vorba de asa ceva, etc. Ma gandesc daca face bine sau nu.

One Response to “Bere online”

  1. prowler Says:

    da misto serialu, am prins si io doar primu episod si dupaia m-am tot ofticat ca le-am ratat pe urmatoarele… da’ daca e canceluit n-o sa ma mai stresez asa mult. naspa cand se canceluiesc seriale marfa.. huff, futurama, firefly etc etc😦


Leave a Reply

