Self promo

May 28, 2007

river_for_sale.jpg

Astazi nici macar un link nu merge in afara blogului asta. Functionam cu circuit inchis.

Va trimit pe o alta pagina in-world, de cateva minute parte din Blog de Zi- Y!M Stats. E simplu, acolo postez capturi de ecran cu toate statusurile simpatice pe care le gasesc in lista mea de 99 de contacte(va multumesc ca nu sunteti agasanti si, as of yesterday, nimeni nu mai este offline).

Daca listele noastre pot colabora in vederea unei colectii cat mai reusite le astept la adresa de mail din pagina cu pricina. If not, macar mai aruncati ocazional un ochi pe acolo, mie cel putin mi se par foarte entertatining si planuiesc sa adaug cat mai multe.

De asemenea daca tineti minte postul cu Making of (de care sunt mandra nevoie mare), l-am mai reintregit cu Bogdan si o poza funny. Ca si disclaimer Bogdan nu aparea nu pentru ca il reneg, vreau sa par independenta sau imi urasc ‘tatal'(asta din urma e cu dedicatie de la Bogdan) ci pentru ca am zis ca poate se supara. Cand colo se supara ca nu apare. Zis si facut, se dete de 3 ori peste cap si se facu de-un edit.

Acestea fiind spuse nu voi da credit pozei de mai sus decat in urmatorul post, pentru ca astazi link-urile nu ies din Blog de Zi. Muhahaaaaaa

5 Responses to “Self promo”

  1. prowler Says:

    super serial😀 ..imi aminteam genericul facut mai bine dpdv grafic😛

  2. Bianca Says:

    eu mi-l aminteam mai scary…ieri am ras de el 10 minute…miturile copilariei se duc naibii.

  3. mihail caine de circ Says:

    cumpar licenta

  4. Bianca Says:

    esti de la legal?

  5. mihail caine de circ Says:

    nu ma. cumparar lucrare de licenta. am zis sa dau un anunt si aici. hh


Leave a Reply

