Viata mea in 5 minute

May 17, 2007

d9c51.jpg

Rapid ce am facut astazi.

Am incercat 1/2 zi sa imi pun muzica pe blog(in post) pentru un entry pe care il tot puric de la inceputul saptamanii. Credeam ca e important, acum ca n-am gasit cale umana de a face asta mi se pare chiar aiurea sa-ti pui muzica pe blog, pur si simplu nu-i inteleg pe cei care fac asta, nici macar nu e dragut. Yah…

Am descoperit un site interesant si pe principiul revistei de sub pat, am dat peste o intreaga retea. Conceptul care le uneste este acela de tras cu urechea si se aplica pe oriunde paseste picior de om, in New York, desigur in Romania, in Bucuresti si prin multe multe alte locuri dar gasiti in blogroll-ul lor alte link-uri, am incredere ca va veti descurca.

Frantura ca sa va agate:

I’m Too Busy to Worry about It

Teen #1: Alright, how about Christian Bale-John Preston, or Christian Bale the Batman?
Teen #2: Definitely the Batman.
Teen #1: Yeah, but it’s John Preston.
Teen #2: Look, Bruce Wayne would kick John Preston’s ass, Grammaton Cleric or no.
Teen #1: You know we’re gonna be single forever, right?

–NYU

Overheard by: Trevor Reznik all the way

Eu as merge pe John Preston, CB kicked major ass in Equilibrium, atat de bine incat daca faceau filmul dupa ce exista o banda desenata, poate acum aveam pijamale de Gramatoni.

Altfel, am stat ieri cu Musata si Andreea pe prispa-n batatura la Motoare si ne-am amuzat de cateva avione de hartie aka bombardiere pe care cei de la masa de langa le lansau via 24Fun, am povestit despre reuniunea de lazaristi de duminica, ora 20:00, Motoare (cine se simte sa ni se alature), despre interviul Andreei de astazi cu McCann, despre HR-isti si cat de ciudat e cand aduc vorba de bani la interviuri+ cateva tricks ca sa eviti acea discutie si alte lucruri la fel de fascinante cum ar fi “Ia vezi, mi-a intrat ceva in ochi…”. Batea vantul rau de tot.

Prezent, trecut, putin viitor si sare dupa gust. Sambata se intampla Ad’Or (hai Leo!) va invit sa vedeti inscrierile de anul acesta. Astept after party mai happy decat cel de anul trecut. Sambata am o agenda superba, ca niciodata sunt overbooked: training event de la 10 am, votare candva intre 13 si 18, gala Ad’Or de la 20:30 pm si niste party banuiesc ca de la 10 incolo. No brunch dates this time.

Ne-am incadrat in 5 min? Caldura fericita, eu ma duc acasa.

Not much later edit:(da, n-am plecat acasa) Am votat in Second Life– aia din poza sunt eu. Si, mai important, cineva a intrat pe blogul meu dupa ce a dat google la ‘umberto eco despre barthes’ si m-a speriat pentru cateva momente. Andreea s-a eliberat, dar despre pivnita unde a fost sechestrata, camerele de supraveghere si paharele de apa vom vorbi altadata.

9.jpg search-terms.jpg

2 Responses to “Viata mea in 5 minute”

  1. prowler Says:

    cum bheuawey sa nu fie dragut? e mai dragut decat iutuburi, that’s for sure… uite cum pui:

    intai il pui pe net, sau daca nu poti, il cauti, poate l-a mai pus cineva – dai google ‘ “intitle:index of” mp3ultau ‘ ..apoi, daca-l gasesti scrii pe blog [audio adresamp3uluitau] si gata, sa vezi ce cool o sa fii😉

  2. rutza Says:

    Vrem party.Vrem si after party intr-o locatie mai putin mataseliana, gen embryo ala de anul trecut.


Leave a Reply

