Every story has a story

May 11, 2007

Mi-am descarcat pozele de pe mobil in computer si, dupa niste procese tehnologice greoaie, incununate de o pana electrica, m-am simtit ca un copil in dimineata de Craciun.
Va dau si voua papa bun.

Disclaimer: acest post este foarte personal, nu in sensul ca nu e ok sa-l cititi, in sensul ca poate nu ne vom bucura la aceleasi lucruri.

Deci iata ce era in fisierul Imagini de la 0751 75x xxx.

Tara frumu, frumu(prin bluetooth de la Bogdan)
10102006002.jpg

De ziua mea, ne uitam la filmuletul pe care l-am primit cadou 24112006066.jpg

imag008.jpg
De pe biroul meu

imag013.jpg
O zi la metrou

imag022.jpg
Poza de la Iasi, din gara. Byanka Naum.

imag032.jpg
Cladirea de pe Calea Victoriei, vis a vis de sediul LB. A fost fun cat timp au daramat-o.

imag038.jpg
Kinky movie poster la Carturesti, lectura pe trepte.

imag042.jpg
N-a fost super actiune, a fost o mizerie de film. Matt Damon ii omoara gagica lu fra’su (tipa e un model canadian foarte cunoscut in real life) ca sa vi-l stric si sa nu va pierdeti 3 ore din viata aiurea. It’s a blessing in disguise, trust me!

imag044.jpg
Cherie mica are o pe strada cele mai dragute magnolii.

imag050.jpg
Recompensa inca e valabila pentru cei care vor sa se inscrie. Postat la avizierul LB.

imag051.jpg
Stud Ring reassuring: fits all sizes. Not such a stud, huh? De la ErectionFest la Polivalenta…sau cum s-a numit.

imag052.jpg
Lasagna la pachet, mot in cuier, la Cremcaffe

zdjecie000.jpg

Bogdan C. si Petrica C., 2/3 din creatia 23. Langa numarul 23. We’re into redundancy. We’re into redundancy.

Gata. Almost as fun for you as it was for me.

Va las cu altceva din poseta mea, o melodie pe loop in iPod-ul meu.

9 Responses to “Every story has a story”

  1. pihnea Says:

    ah, vreau si eu filmuletul cu daramatul cladirii!!!

  2. blogdezi Says:

    Ne e filmulet, dar am multe poze.

  3. rutza Says:

    tara nu e frumu frumu in poza aia. sau cel putin ea nu se vede asa.

  4. rutza Says:

    de mare exceptie buticul aproape omonim!🙂 iar biroul tau are un fel de no-make-up make-up. e dezordonat ordonat, printeso. tradeaza. da te iubesc oricum. oricum blog.

  5. blogdezi Says:

    nu era neaparat dezordonat, atat ca l-am gasit prefect curat si erau lucrurile mele de peste zi asternute pe el, plus o cana imensa de ceai. Tara e f frumu in poza aia. Tu sa taci!

  6. marutza Says:

    super tare melodia…mi-a placut de cand mi-ai trimis-o..

  7. Costin Says:

    tare ala cu byanka naum. cine l-a gasit?🙂

  8. blogdezi Says:

    🙂 Un manager important pe care-l cunosc

  9. rutza Says:

    show-off-eritzo…


Leave a Reply

