We are not alone

May 10, 2007

7865re2.jpg

Nu stiu cum uneori lucrurile se intampla intr-un asa context inca parca sunt puse cu mana acolo, insa viata e ciudata, caile Domnului misterioase, gradina la fel, etc.

De bine ce am apucat sa zic 2-3 lucruri despre taximetristi(si sa-i fotografiez de anul trecut) si de bine ce am apucat sa stau la povesti cu Tara o seara intreaga, timp de 2 pahare de vin despre americani si Cobalcescu, iata ca Oricum a revigorat un blog mai vechi: Taxi.Oricum. Link-uit si in blogroll, am preluat mica colaborare si ne mai intalnim acolo, am sa link-uiesc cand mai bag ceva nou. Primul post e sus, o reeditare la Taxi Driven.

Foarte fun, foarte bine.

2 Responses to “We are not alone”

  1. rutza Says:

    fuck majoritatea oamenilor d la cobalcescu. fucking fuckers. ca sa numai spun ca sapt asta am sunat 50 min incontinuu pe la toate companiile si n-am gasit taxi. si nu e ca si cum era 8:20, iar eu speram sa ajung la un examen la ora 9. era 8:20, iar eu speram sa ajung la 9 la facultate.

  2. Cosmin Says:

    weee foarte tare, ne bucuram sa te avem. Am inceput proiectul cu blogul de taxi de ceva timp, dar a fost mai mult mort decat viu, dar acum planuim sa strike back with great vengeance😀

    multumim ca te-ai alaturat proiectului, acu’ am vazut ca ai pus acel post pe taxiblog🙂


Leave a Reply

