Fie, cobor la prima.

May 10, 2007

dgyd.jpg

2 femei in fata mea, asezate pe scaunele rosii, una isi ridica ochii din ziar sa se uite pe fereastra neagra, celalata citeste infometata.

Plictisit, un barbat se scarpina dupa ureche, o gagica isi regleaza iPod-ul, eu dau pagina 21 pe a 22-a la Terry Pratchett. Tanti de langa mine se dezmorteste si tresalta putin asa cum zvacnesti in pat cand esti cat pe ce sa adormi, se uita la mine, eu la ea. Parca mi-ar cere o cafea, ce sa zic? si eu la fel, ea pare sa stie cum sa fiarba o turceasca.

E plictisitor sa mergi cu metroul. Da asa, genul ala de plictisitor de-ti vine sa tipi ca un copil razgaiat “Booooooooriiiing!”

Cand nu e plictisitor mai ai niste trairi din astea ca esti la un pas de nebunie: de exemplu de la Izvor la Unirii(si nu invers, dar si intre Universitate si Romana) sunt niste panouri pentru Coca-Cola, au fost si pentru Prigat. Ideea e ca atunci cand trenul merge prin tunel cu 50-60 la ora, practic arata ca un spot, doar ca il vezi din mers, ca si cand ar fi proiectat pe metrou. Simpatica ideea, insa ciudata ca dracu. Am vazut prima oara un mini spot Coca-Cola, un pouring shot foarte simplu. Dar am fost singura care l-a vazut. Am dat un 360, nimeni nimic. Am ajuns la birou, am sunat la media si i-am intrebat daca sunt nebuna sau daca chiar exista asa ceva. M-au linistit.

Asta e un entertaining de metrou care dureaza nici 20 de secunde. Poti citi, poti asculta muzica. Check, check. Sunt overrated, niciuna nu e atat de amuzanta. Nu mai e amuzant, si n-are cum sa fie amuzant atunci cand stai intr-un loc plin de oameni. Cred ca e un instinct de haita ramas pe la mine, un soi de “Daca tot ne-am adunat, nu facem si noi ceva?” Deci nu pot sa citesc si sa pretind ca sunt pe canapea cand stau cu 50 de alti oameni cu care poate ar fi interesant de… jucat mima?

Sunt vaga, stiu. Dar imagineaza-ti ca toata lumea s-ar ridica de pe scaune, muzica ar incepe sa bubuie si toti ar canta si dansa. Mai am niste cut-uri din astea foarte simpatice gen musical, niciodata fezabile.

Oricum mersul cu metroul e…booooriiing! Sunt cam 45 de minute pierdute, e adevarat imi mai rasfoiesc muzica si o carte, dar e nefiresc. Deci hai cu un brainstorming despre ce am putea sa facem in metrou, in timp ce el circula choo-choo. De exemplu Teatrul Masca incerca sa ne mai ajute- poza de mai sus e dintr-o reprezentatie de saptamana trecuta, si Cancan a avut o initiativa draguta, dar hai sa facem ceva …long term.

Astept propuneri, respect copyright, sunt perfecta.

.

4 Responses to “Fie, cobor la prima.”

  1. prowler Says:

    e lame sa party in metrou.. hmm ai putea sa te gandesti la cat de eco esti si cata poluare nu mai faci, nemergand cu taxiul😀

  2. blogdezi Says:

    prowler are o tema. nu trebuie sa mi recomanzi mie ceva, ci ce am putea face noi toti, cei care mergem cu metroul, impreuna

  3. Catalin Says:

    Am putea sa mai ridicam privirea din pamant, sa nu ne uitam aiurea “pe geam”, sa ne scoatem castile din urechi si sa nu mai avem aspectul de oameni injectati si tot asa…

  4. prowler Says:

    ^hmm… adica sa ne uitam la oameni in ochi sa se simta jenati, da?😛

    io nu-mi pun problema asta ca nu merg cu metroul. si oricum, pot sa ascult muzica si sa citesc in orice conditii, instinctul de haita nu ma indeamna sa fac nimic, mai ales cu specimenele din autobuz/tramvai…


Leave a Reply

