Adaugati nota?

May 4, 2007

Da, adaug nota. Mai recent imi notez lucruri in mobil, in folderul Note. Chestii pe care foarte probabil altfel le-as uita dar de care nu am nevoie in mod specific, ci pur si simplu cred ca mi-ar placea sa mi le mai amintesc every once in a while.

De exemplu saptamana trecuta, sau cam asa, mi-am scris despre taximetristul din capul strazii. In fiecare dimineata, fara greseala, taxiul e acolo. Brings my heart to sweet sweet hope. Insa e doar parcat, sta acolo fara sa ma poata ajuta.
Ei bine acum cateva saptamani, una, 2 , nu mai stiu, l-am gasit pe om in masina. Era noapte pentru ca circula doar noaptea si cand eu plec la agentie el se intoarce pe cealalta parte a patului. Lucreaza de cam 30 de ani, fix de pe 2 februarie 1970, e grasut, cu ochelari si fumeaza Parliament Slims. E ciudatel, insa sotia sa are simtul umorului si in general ii gestioneaza toti banii. Luna trecuta a primit o prima, insa tot sotia i-a administrat banii aia. Nu-l deranjeaza, el plateste facturile si oricum are incredere in ea.

Am si o nota care zice simplu Bannere. N-am idee despre ce naiba era vorba, poate un reminder care a picat la note. Notele insa nu suna. Bummer.

Mi-am mai notat sa scriu despre comunism asa cum il vad eu, sau cum l-am vazut. Am sa scriu, insa vremea asta e prea apasatoare ca sa bag acum compunere elaborata.

Am notat stupefiata “credit pe generatii”. Treaba sta astfel: eu fac credit acum, la 20 de ani ca sa-mi iau casa si caine. Dar nu fac credit pe 5- 10 ani pentru ca vreau casa mare si smechera. Asa ca fac un credit pe care sa-l plateasca si copiii copiilor mei. Le las o mostenire negativa, care va sa zica. Am ramas incremenita la stirea asta. Sincer, timp de cam 2 minute(cat un filmulet lung pe YouTube) I stood in awe.

Is it good?
Nu poate sa fie bine sa mori indatorat, nu?

Is it bad? Nu poate fi atat de rau, e stiut doar ca noi romanii avem o frica nejustificata de credite si indatorari, insa cei din vest traiesc asa de ani intregi, iata, poate chiar de generatii.

Ingrasa?
Da, creditul pe generatii iti cumpara casa mare, tigai picante la restaurante cu specific romanesc si Louis Vuitton imense cat sa-ti pui in ele catelusii supraponderali.
Daca nu e nici bun, nici rau, atunci iata ca acest credit ingrasa.
“Iti las oglinda de argint a mamei, tabachera lui tata mare si 50 000 de euro. Datorie. Scadenta ti-o las la sfarsitul lunii, pe 30. Hai te pup, ne vedem pe cealalta parte. Ai grija de tine.”

Stii ce unchiule? Hai sa-mi bag…..

Triumfator ajungem la ultima nota, o simpla observatie facuta in drum spre Delta: liliacii in sudul Romaniei sunt la fel de numerosi ca si prunii in toata Romania. Multi, majoritar mov, rar albi. Si foarte multi.
Romania miroase bine. A Lady Speed Stick de liliac.

Si, la fel de trunchiat si fara vreun fir rosu, ca de altfel tot acest post, Sheryl Crow a facut o conferinta de presa pentru a-si declara indignarea fata de folosirea excesiva a hartiei igienice. Si iata citat: “De obicei este necesar un singur patratel de hartie igienica, mai putin cand e nevoie de 2 sau chiar de 3.” I- RE-FU-TA-BIL.

Acestea fiind scrise ma duc sa-mi tratez o dorinta nestavilita pentru un Nurofen(vezi vremea astazi) si pentru un pahar de vin. Alb.

Hallelujah!

3 Responses to “Adaugati nota?”

  1. rutza Says:

    white wine it was. dar doua pahare, nu unul singur. liar.
    sheryl crow uraste femeile.
    poate unchiul are un mega palat kitchos cu turle motate cu semnul mercedes…de ce i-as plati eu mizeriile decizionale si arhitecturale?
    iar despre taximetristi nu vreau sa mai aud. buticari plimbatori, fara bun simt, punctualitate sau bancnote mici pentru rest.
    ai rest mai cheis.

  2. catalin Says:

    Din partea mea, tanti Sheryl poate sa se stearga cu frunze de ficus. Astept cu interes povestile despre comunism.

  3. rutza Says:

    sau cu ace de cactus, vorba lui bogdan


Leave a Reply

