Embrace thy stupidity, chapter 2

May 3, 2007

question.gif

Saptamana trecuta am stat la o terasa si am papat cea mai buna salata de vinete I’ve had in a long time. Now, terasa era acoperita de niste umbrele mari si aparusera mustele.

Deci…de ce se invart mustele in cerc? Pentru exemplificare aerisiti casa si observati miscarea de rotatie din jurul lustrei, becului sau al oricarui lucru care atarna din tavan.
And please, ceva stiintific….sau macar funny.

13 Responses to “Embrace thy stupidity, chapter 2”

  1. rutza Says:

    lasa mustele. de ce uneori te mananca/ustura buzele de la salata de vinete?

  2. blogdezi Says:

    De la sare. Basic Tara, basic. O sa ne intrebi de ce se umfla buzele de la seminte.

  3. mihail caine de circ Says:

    ptr ca li s-a ars un motor

  4. rutza Says:

    fah da esti chiar chioara. eu am intrebat de ce te mananca sau de ce te ustura. raspunsul tau e un fel de pikanti. acu o sa-mi spui ca si de la ciorba ar trebui sa mi se umfle buzele, ca are sare :))

  5. pihnea Says:

    nu le place sa se-ntoarca din drum.

  6. alexa Says:

    nu ametesc. serios ca nu

  7. prowler Says:

    mintea mustelor se imparte in doua: o parte le zice sa se apropie de lumina, ca e calda si buna, cealalta le zice sa se departeze de bec ca o sa se arda.

    si cum tre sa se afle in perpetua miscare, se misca pe o traiectorie a carei fiecare punct e egal departat de bec, astfel descriind un cerc.

    (ideea este furata😳 rip i.asimov \m/ )

  8. prowler Says:

    uitasem sa precizez ca, evident, raza respectivului cerc este momentul in care ambele jumatati ale creerului au aceeasi pondere in deciderea traseului, astfel stabilindu-se echilibrul.

  9. andreeaionita Says:

    grig, bianca nu se referea la priti lights..din cate am inteles, zicea de timpul zilei..

  10. blogdezi Says:

    asa este, era in timpul zilei, insa aveau un punct central, respectiv atarna ceva de umbrela(in interior). Probabil ca alea erau mustele care supravietuisera becului si nu intelegeau de ce astazi nu arde. Mustele alea o sa moara la noapte.

  11. prowler Says:

    ah kkt eram obosit, am vazut cuvintele ‘bec’ si ‘cerc’ si n-am stat sa cercetez mai mult

  12. danmesser Says:

    Stiintific si funny, hmmmmm
    Deci, stiintific vorbind, nu accept insecte in spatiul meu. N-am sa invit niste muste doar ca le studiez miscarile circulare pentru nimic in lume!🙂
    Funny e ca, evident, tot mai strivesc cite una-doua pe saptamina.


Leave a Reply

