Load up on guns and bring your friends

May 2, 2007




Bai Cormoran

Originally uploaded by BiancaN.

Am fost in Delta de sambata pana mai ieri dupa care am mers sa celebrez in style 1 Mai si am prajit un mic la Mugur pe acoperis, in timp ce inceram sa jucam Mafia. Mugur se va face primar- si Ursulache, dupa ce luam Primaria, First Lady scrie pe mine, amin!

Delta a fost simpatica, powered by Salvati Dunarea si Delta- AC. A fost usor friguroasa, insa fara accente puternice in acest sens. Am stat la plaja intr-o oaza de civilizatie la Cormoran, foarte cute, pe genul The Shire, pimped cu wireless(n-am folosit insa), casute mici, cosy si user friendly. Am facut si putina plaja si au fost temperaturi suficient de mari si apa destul de incalzita in piscina incat sa regret ca nu mi-am adus costumul de baie, but I lived.
Am vizitat Sulina. Nu am fost pe atat de impresionata de Farul vechi si de cimitir(punctele de atractie ale orasului) cat de saracia oamenilor. Trist, un oras oarecum darapanat cu oameni saraci. Din Far doar se vedea mai clar cat de deprimant era de fapt jos. Nimic ca o privire de ansamblu….

Dunarea este absolut superba insa, wonderful skies si liniste- se auzea cand inchideam motoarele barcilor de viteza.

In caz ca va intereseaza, da, trebuie sa va luati tigari din urbea de plecare, la fel si alte bunuri de igiena si de larg consum: chipsuri, deodorante, magazine Zara si orice mancare care sa NU contina peste. Am inteles ca fata de mica excursie din februarie acum meniul a fost de-a dreptul variat…da’ la stomacu meu nu s-a simtit asta, care este.

Cam asta a fost 1 Mai al meu, ma bucur ca am dat Vama pe Delta, a fost linistitor, a fost cu niste munca, a fost cu oameni interesanti si foarte funny, a fost semi-ecologica, daca e sa punem la socoteala mica “interventie” de ieri cand am curatat un mal de PET-uri. Overall a fost bine.

In plus, macar pentru cerul asta atat de limpede a meritat. Si fata de Bucuresti, aici cerul era la o ridicatura de brat mai sus de cap.

Mai multe poze gasiti pe Flickr-ul meu. Sau clic direct pe poza.

Leave a Reply

