Scuza-ma, ai un foc?

April 27, 2007

window-shopping123.jpg

Sunt o nesimtita.

Am scris un mail nesimtit fara motiv, doar ca nu-mi venea sa-l scriu altfel si desigur ma simt prost. Dar ma gandesc deja la ce o sa fac maine, chiar mai repede: peste o ora, si-mi mai iau mintea de la el.
Am incercat sa o dreg, da’ nu merg lucrurile chiar asa de usor.

Cica noi in Bucuresti suntem mai nesimtiti. O fi, nu zic, ma simt si eu singura uneori, insa de obicei incerc sa ma justific fata de propriu meu bun simt, cand ma trage de maneca.
“Hai mah, esti nebun, nu vezi ca vine de la piata? Si oricum are toata ziua la dispozitie, ca e pensionara, nu face nimic, de ce tocmai cand e autobuzul plin imi cere locul?”

“Ah, n-am multumit pentru focul asta. Lasa, am cerut pe un ton frumos.”

“Se baza pe mine sa-i trimit prezentarea aia. Da’ nici ea n-a sunat- deci n-are nevoie.”

Constiinta trage un fum din bullshit-urile pe care i le dam sa le fumeze, se aseaza pe spate si incepe sa o doara in fund. “Lasa…”

E cu atat mai fucked-up cu cat noi suntem iritati daca lumea ne trateaza cum o tratam si noi. “Hai frate, zi si tu un multumesc acolo!” Si asa e, de ce sa nu-mi multumeasca daca il ajut? O sa ajungem sa multumim cum intrebam “cefaci” sec intr-o suflare, fara sa vina din alta parte decat din reflex.

Zic “multumesc” de cam 10 ori pe zi si o scriu de si mai multe. Ca o proasta tocmai in mail-ul cu pricina mi s-a parut mie ca e cam ciudat sa o trec si tocmai atunci mi s-a intors pleosc in fata.
If I don’t mean it is it worth a damn? Dar cum sa mai simt eu “multumesc”-ul asta sau “te rog”-ul daca le folosesc drept cuvinte de legatura?

Point-ul nu este ca nu mai trebuie folosite, ideea e cum le facem sa insemne ceva chiar daca le uzam atat de mult ca din cele 9 litere ale lui “multumesc” sa fi tot ramas doar 3-4 acolo, la mijloc, neroase de du-te-vino-ul asta zilnic.

As vrea sa-i multumesc lui Catalin(altfel decat instinctiv) pentru ca mi-a luat o alta carte. Nu avea de unde sa stie ca toate cartile mele au copertile putin roase si eu le pastrez chiar si asa, nu ma deranjeaza. Insa apreciez efortul, dar tinem minte ca data viitoare sa-ti imprumutam doar editii princeps! Sa te vedem atunci!

Hai ca fug la expozitia de erotic mumbo jumbo. Cat mi-am luat la revedere de la colegi si am urat relaxare si distractie in weekend parca am si uitat ca a fost o vaca. 30 de minute? Not bad, pentru o bucuresteanca.

3 Responses to “Scuza-ma, ai un foc?”

  1. rutza Says:

    Eu cand iti zic… strambi din nasul ala ascutit si raspunzi ca esti perfecta.

  2. catalin Says:

    kill the bad man. stiam eu ca o conversatie pe net are un milion de interpretarišŸ™‚

  3. Alexa Says:

    Hey, mersi ca m-ai facut sa imi incep ziua zambind. Multumescul nu-i doar de legaturašŸ˜€


Leave a Reply

