Gettin’ it back.

April 22, 2007

Mana in tren Mangalia- Bucuresti

Pentru toate momentele in care mi-a fost prea somn ca sa mai ma demachiez, pentru toate momentele cand nu aveam un servetel la mine sa-mi sterg urmele de rimel, pentru toate momentele in care toaleta femeilor era plina si a barbatilor libera, pentru toate momentele in care “nu a fost frumos pentru o fata” sa fumez pe strada,

Pentru toate momentele in care imi venea sa ma bag la loc in pat fiindca ca nu-mi statea parul, pentru toate momentele in care am asteptat sa fie o liniuta, pentru toate momentele in care am imprumutat absorbante, pentru fiecare clipa in care m-am gandit ca mi se vede pudra de pe fata, pentru toate diminetile pe cantar in care reajustam masuratorile,

Pentru toate momentele in care am spus ca inca putin nu conteaza, pentru toate impulsurile de a-mi suna fostul si pentru toate telefoanele de la fosti pe care nu le-am respins, pentru toate sms-urile de dragoste neimpartasita, imposibila, trecuta, infloritoare pe care le-am trimis, pentru toate “dar”-urile pe care le-am auzit,

Pentru toate campaniile de reduceri si pentru toate noptile petrecute cu fetele, pentru toate shot-urile de tequila date in cinstea reusitelor sau in ajunul esecurilor, pentru toate crizele cand “Nu am cu ce sa ma imbrac!!!”, pentru toate insemnele cu “winner” de pe maini si pentru toate sperantele primelor intalniri, pentru toti heebee geebee-shii simtiti again and again, pentru toti haba haba pe care i-am vazut si pe care i-am sarutat,

Pentru toate noptile pierdute pe messenger si pentru toate relatiile care duc direct spre nimic, pentru toate filmele in care m-am regasit si pentru toate serialele pentru care s-a facut reuniune, pentru toate unghiile exfoliate si pentru toate inimile frante, pentru toate sferturile de ora intarziate, pierdute in oglinda, pentru toate noptile cand ma dureau picioarele de la tocuri,

Pentru toate toaletele straine unde nu gasesc ce am nevoie, pentru toate tricourile care miros a parfum barbatesc, pentru toate pozele facute si pentru toate noptile petrecute la telefon, pentru toate ciocolatele mancate si pentru toate secretele impartasite cu ale mele, pentru toate consolarile si pentru toate imbarbatarile pe care le-am primit si pe care le-am facut, pentru toate ajunurile umede de Craciun cautand cadouri, pentru toate varfurile despicate si pentru toate perechile de blugi prea mari sau prea mici dar niciodata potriviti, pentru toate mancarurile arse, pentru toate livrarile la domiciliu si pentru toate cursele cu taximetristi misogini sau ciudati

A big round of applause cuz I’ve been through bad hair days and back.

Leave a Reply

