Nu astazi

April 21, 2007

109587994_43bb1173b6_o.jpg

Intru in camera si ma trantesc pe fotoliu. Ma joc cu mood ring-ul de la Andreea. Mi l-am pus pe inelarul mainii stangi, in joaca, sa vad cum arata un inel pe degetul ala si ma joc cu piatra verzuie.

“Sunt stresata, e bunica mea bolnava si mama e foarte suparata. Maine ma duc la 2 petreceri si nu am chef de nimic. Saptamana trecuta a fost foarte ciudata, cel putin pentru mine, e greu sa-ti povestesc si, sincera sa fiu, n-am chef sa vorbesc despre mine sau sa-ti spun ce fac, ce-am mai facut si ce filme am mai vazut. Pur si simplu nu am chef sa-ti vorbesc si nu pentru ca nu te plac ci pentru ca nu pot acum, nu simt nimic, sunt numb, sunt obosita si nu imi vine.”

Scot pachetul de Dunhill Light si-mi aprind o tigara. Se ridica, imi toarna ceva de baut.
“Ia. E bun, n-am pus prea multa vodca.”

Iau paharul, imi inmoi buzele. E bun. Trag din tigara si ma joc cu inelul. “Multumesc”.

Vine catre mine, imi deschide geanta si scoate o carte imprumutata. O deschide. Ma vede ca n-am chef si intelege ca nu are nicio legatura cu el.
Deschide la semn(un bilet RATB) si citeste:

“Baza de cercetari stiintifice Widzel, din extremul nord al Suediei, a suferit un adevarat asediu din partea a 30 de ursi albi. Acestia i-au tinut sub stricta supraveghere pe cercetatorii care, la caderea serii, nu mai indrazneau sa paraseasca statiunea. Se pare ca animalele vroiau sa-si recapete vechile privilegii asupra acestei zone care constutuie unul dintre teritoriile lor de predilectie, silindu-i pe cercetatori sa plece in alta parte.”

Ridica ochii din carte, citise frumos, rade tare, cu pofta. Incep si eu sa rad, insa nu am chef sa zic o vorba. Ia o gura de ceva si citeste in continuare.

2 Responses to “Nu astazi”

  1. rutza Says:

    i’ll go out and find another you

  2. lascivuh Says:

    vreau si eu mood ring, hit me!😀

    thx Bianca.


Leave a Reply

