Hello? Anybody there?

April 19, 2007

big_040219-bahamas-abaco-cloudy.jpg

Basescu a fost suspendat cu mult mai multe voturi decat erau necesare. Badea o sa apara in maieu de plasa si cravata cu oite care fac sex. Criminalul de la Virginia Tech si-a trimis materiale cu marturii la NBC in pauza dintre cele 2 atentate.

M-am amuzat astazi cum toate site-urile care sa mandreau ca updateaza in timp real toate stirile disponibile au crash-uit. Oamenii muncii au ramas cu un dor aburind pentru un televizor cu cablu. Am aflat pana la urma de la o prietena care avea TV-ul aprins. In timp real. Uneori esti foarte izolat stand in acelasi loc cu 200 de oameni.
Instant am primit zeci de mass-uri pe Y!Messenger care ma chemau la revolta, la revolutie, la ura fata de cei care ne fura de ani intregi, gata ne-a ajuns. Neah, n-am chef, e caldut afara cred ca am sa ma duc sa beau o cafea ca tot s-a deschis Starbucks in Plaza. N-am sa ma duc la referendum insa ma voi duce la alegeri sa salvez tara de un presedinte Becalian. L-am crescut, radem, glumim, dar in incinta.

Masacrul de la VT ma streseaza, ma face sa-mi descopar limitele intelegrii. Acum stiu de ce, insa, ma jur, nu pot intelege. Discutam despre mercantilizarea media(shocking!) si daca faptul ca dau pe TV inregistrarile lui Cho nu face din el un erou pt altii la fel de tulburati(la fel cum el ii mentioneaza pe Erik si Dylan care au organizat Columbine ca fiind eroii sai). Nu stiu, banuiesc ca e o consecinta. Eu insa vad vindecare in chestia asta, vad o urma de alinare pentru cei care au ramas fara copii, frati, surori si prieteni. Macar stiu de ce, chiar daca, ca si mine, nu pot intelege. O intrebare in minus, if nothing else.

Un alt debate e in jurul dreptului de port-arma. Sunt cei care doresc sa interzica un drept care incepe sa fie, din ce in ce mai mult parca, patentat de americani. Si mai sunt cei care zic ca daca scolile nu ar avea weapon control(acum nu ai voie cu arme in scoli in US) poate sansele ca cineva sa fi avut un pistol la el si sa-l poata opri pe atacator erau mai mari. Fight fire with fire. Eu personal cred in dreptul la port-arma, cred ca in esenta sa este bun. Insa daca am ajuns sa punem problema astfel incat toti oamenii sa fie inarmati “just in case” ma predau, prefer sa renunt la acest plus de securitate ca sa fiu sigura ca urmoatorul nebun nu va abuza.
In general lucrurile trebuie sa fie simple, daca nu merge sa controlezi armamentul si distributia lui catre civili atunci o opresti, nu incurajezi si mai multi oameni sa se inarmeze. Zic…

Nu e superb faptul ca vremea de afara este atat de oblivious fata de tot ce s-a intamplat astazi?
Give me fair-weathered oblivion.

10 Responses to “Hello? Anybody there?”

  1. rutza Says:

    Si cu Badea cum ramane?

  2. rutza Says:

    Deci esti acolo. Iti e bun ce ti-am adus azi?

  3. Bianca Says:

    n am apucat sa ma uit. d asta ce i forum?

  4. Catalin Says:

    Perfect Day. Asta a fost cantecul zilei. Pentru ca indiferent de mizeriile care s-au intamplat, ziua a fost frumoasa.

  5. blogdezi Says:

    ieri n-am avut melodie, insa in ziua cu virginia tech mi s-a prins de cap “today has been ok” emiliana torrini

  6. rutza Says:

    badea s-a tinut de promisiune precum basescu: a avut un maieu negru, dar nu prea era din plasa, iar despre cravata nu stiu ce sa zic, sa fi fost oare cu oite?

  7. blogdezi Says:

    vacute. cravata a fost cum a spus. plasa n am vazut-o nici eu.

  8. prowler Says:

    “Insa daca am ajuns sa punem problema astfel incat toti oamenii sa fie inarmati “just in case” ma predau, prefer sa renunt la acest plus de securitate ca sa fiu sigura ca urmoatorul nebun nu va abuza.”

    umm.. corect dar.. tu ai arma?😛 deci la ce sa renunti?
    sau ce zici, ca daca erai in sua aveai arma?

    nu stiu mah, o tara in care lumea simte nevoia sa poarte arma ca sa se protejeze e o tara care are niscaiva probleme if you ask me😀

    ce s-a intamplat cu vremurile cand o sabie si armura era de ajuns?!?

  9. blogdezi Says:

    pai ca-i automota sau manuala, gen sabie, cred ca e acelasi lucru, tot arma e. si desigur eu vorbeam foarte ipotetic cand ziceam ca as renunta la dreptul de port arma.


Leave a Reply

