Idle for: too many years

April 11, 2007

Status message Mihnea Mic

De cativa ani sunt pe mess. Nu ma mandresc, nici nu-mi pun cenusa in cap, e doar o stare de fapt. Am Yahoo messenger 8.1 cu voice messaging, calls, photosharing, file transfer si alte prostii pe care probabil n-am sa le folosesc niciodata. Dar, ca la mobil, imi place sa le stiu acolo, in vesnicul “caz ca”.

Toti prietenii mei sunt pe mess. Mai recent toti colegii. Stam biroul langa birou si vorbim pe mess ce nu putem sau ce nu vrem sa zicem tare. Nu e vorba de barfa, e de un reminder, mai de trimite-mi si mie aia, eu n-o gasesc, mai de unde iesim dupa. Oricum e un lucru cel putin bizar sa faci asta, e ciudat ca dracu, ma jur, insa nu mai am cum sa-mi revin. Once you go with the flow it’s getting addictive si cu asta gata.

Si de cand am ajuns sa comunicam pe mess mai mult decat vorbim la telefon, conteza cum aratam pe mess.
Ok, ai o poza. Niciodata vreuna din pozele default. Eram pe aeroport in Amsterdam si m-am logat putin(“ca sa vad cine e online”) si mi-am inchis casuta de poza. Nu poti sa tii o poza care nu te reprezinta. Sau cel putin nu pe mess!
Poza ca poza… insa statusul. Hell… statusul e the shit. Nu mai e doar un status de mess e status mental: cine e funny, cine e suparat, cine e invisible, cine e plecat(si unde), cine e cu treaba, cine mananca, cine iubeste pe cine.
Tot ce facem trecem in status. Statusul raspunde la “Ce faci?” intr-un fel in care clasicul de “Bine” nu-o face. Pot sa fiu suparata si sa nu scrie Bianca Naumovici- Suparata, dar o sa am un line, un copy, o sa o dau cumva sa ma intelegi.

Statusul spune cat de mult poti improviza. O metoda de a comunica cu niste limite foarte clare: un x numar de caractere, no editing, no nothing. N-ai cum sa arati bine cu statusul, ca nu-l poti face colorat, deci lupta se duce pe alt nivel, how good you really are. Love the smart stats. Nu trebuie sa fie originale, hell, jumatate din statusurile mele sunt preluate din D-zeu stie ce surse, bloguri, melodii, filme and so on. That’s not the point. Challenge-ul e sa gasesti line-ul potrivit.

Status Message Dragos B.

Nu-mi plac statusurile din oficiu si nici iconul de Busy. Oricum nimeni nu mai tine cont de el, pentru ca toata lumea il foloseste. Am, n-am treaba sunt Busy. Un fel de a spune “eu nu sunt lame, eu nu stau pe mess ca sa vorbesc”, desi e o situatie usor contradictorie.
Eu cred ca Idle is it. Idle e foarte sincer si te miroase. Daca esti ocupat si nu poti raspunde insemna ca nu esti la computer, ai idle ca marturie si lumea te lasa in pace. Daca ai Busy esti Ionel care a strigat “Lupul”.
Statusul spune multe lucruri despre cel care clicuieste iconita de New Status Message… E o lume ciudata, ciudata rau de tot.

5 Responses to “Idle for: too many years”

  1. prowler Says:

    busy

    vreau ca lumea sa se simta vinovata cand imi deschide fereastra sa-mi zica ceva.

  2. Aujourd'hui Says:

    “Oricum nimeni nu mai tine cont de el, pentru ca toata lumea il foloseste. Am, n-am treaba sunt Busy. Un fel de a spune “eu nu sunt lame, eu nu stau pe mess ca sa vorbesc”, desi e o situatie usor contradictorie.” Geniala idee! Nici mie nu-mi plac oamenii cu Busy, asta daca nu sunt la job sau asa ceva si folosesc mess-ul doar pentru chestii urgente.😀

  3. Andrei Sava Says:

    Very true. ai castigat un cititor zilnic.🙂

  4. diana Says:

    vadd cateva lazariste in lista ta de mess😉

  5. COA Says:

    Vreau do me idle yahoo messenger:D


Leave a Reply

