Cultura generala: clasa I- facultate, anul III

April 11, 2007

Tot ce am invatat la scoala s-a dovedit absolut inutil si orele alea de religie, la care mancam , copiam teme la mate sau faceam profele sa planga, in sfarsit si-au dovedit inutilitatea. Vezi mai jos de ce.
Ma gandesc ca orele de educatie civica erau posibil unele dintre cele mai utile programe din toata programa 1-8, lasand la o parte treburi gen mate si fizica. Te invatau cum opereaza sistemul in care te invarti zi de zi si care-ti sunt drepturile, ce-i aia Constitutie si care-i diferenta intre Camera Deputatilor si Senat. Probabil una din foarte putinele materii la care imi doresc sa fi invat, si la cat de fucked up este sistemul educational romanesc e mare lucru sa pot zice asta.

Ce mi se pare cel mai nasol la felul in care se preda e a nu te invata niste chestii foarte lumesti: sa te prinzi si sa faci legaturi. Scurt pe doi: nu te invata sa te descurci. Te invata sa reproduci pana la arta. Asadar scoala, in acest loc, in acest moment, e inutila. Are un rol pur social.
Am avut o mica criza existentiala in iarna cand am zis ca ma las de facultate, nu ma invata nimic, mai mult imi incarca memoria cu lucruri de care nu am nevoie, nu-mi deschide mintea si-mi manca timpul aiurea. Mi-a trecut, la insistentele mamei. She’s got a thing for diplomas…

E foarte amuzant ca de cand netu a lovit Romania avem foarte multe surse de informare, luate ca bune de profi, care nu se obosesc sa tasteze adresele alea lungi carora le dam noi copy paste in surse. Printre ele avem Wikipedia, citata in numeroase referate studentesti. Aici e Uncyclopedia si tinand cont ca e tot user generated, are cam acelasi nivel de credibilitate.
Citati cu incredere la referinte, spuneti ca sunteti adventisti de clasa RH negativ si ca asta e crezul vostru.

God

God (born Herschel Godstein) is that cool dude wearing white robes and a long beard that you most possibly meet when you die (although it hasn’t been confirmed because life on heaven is so beautiful everybody who dies doesn’t want to write back). He can be mean sometimes, like in the Bible, but he’s a chill guy most part of his time. He was elected to be our god for the 2007th year running this year, barely beating the Egyptian sun god Ra, Omnipotent Odin, and the Almighty Zeus (still recovering from alcoholism). He is also dog spelled backwards.

Clic Uncycopedia. If nothing else, it’s funny.

4 Responses to “Cultura generala: clasa I- facultate, anul III”

  1. prowler Says:

    lol io de la cultura civica chiar nu mai tin minte nimic.. parca vbea ceva de ce inseamna libertate, da’ nu’s sigur. si parca ne zicea ca tre sa salutam batranii.

    la mine facultatea nu mai e demult ceva care sa ma stimuleze, s-o termin e cam doar un challenge pe care mi-l impun. oricum, mi-am propus sa invat ceva nou extra-scolar in fiecare zi.. nu stiu inca cand o sa incep sa aplic acest plan.

    uncyclopedia poate sa fie misto. imi plac alea cu soviet russia😀

  2. psiheea Says:

    hei, imi place cum vorbesti despre facultate! nivelul asta de invatamant e de departe cel mai rupt de realitate. daca in clasa intai 30% din informatii erau utile (sa te speli pe maini inainte de masa, un kg de fier e la fel de greu ca un kg de fulgi etc), cu cat am inaintat in scoala cu atat procentul a scazut, ajungand in timpul facultatii la gloriosul 0%.

  3. crestinu Says:

    foarte frumos !!!


Leave a Reply

