The Philosophy of Life Exists in Youth, as a T shirt once said

April 8, 2007

Afara din albastru, in mijlocul unei sedinte de shopping online, Tara m-a intrebat “Are you happy?”

Firesc la intrebari atat de cinstite si invazive, aproape de copil mic(Tara, acum pe bune!) am o reactie matura si ma blochez.
Oare sunt fericita? Pai n am de ce sa nu fiu fericita, am cam tot ce mi trebuie, cateva bonusuri pe ici si colo, totul e ok, got my health(lol- de 3 zile sunt cu nasul in suluri de hartie igienica si stranut in continuu, very fun altfel). Insa cand esti fata in fata cu o fereastra de mess care te intreaba asta sincer, alb pe negru, stai si te gandesti. There is no quick answer. E ca la Vrei sa fii miliardar. Te gandesti “Oare sa sun un prieten sau sa fac 50/50”
Si m am cam suparat asa pe ea(amical vorbind) ca la orele diminetii mi se pun astfel de intrebari pentru care n am invatat de cu seara.
Apoi m am gandit la rutina mea cu Dan Sendroiu cu care de fiecare data cand ne vedem ne intrebam in continuu “Ce faci?” “Bine. Tu?” “Bine. Tu?” si acest ce faci s a devalorizat complet. E un fel de “Salut coaie”. Nimeni nu vrea sa stie ce faci. E generic si de rutina si e o intrebare ok.
Insa la “esti fericit” te gandesti, iti aduci aminte de ultima baie in apa sarata, de ultima data cand ai dansat pana dimineata si de ultimul rasarit de soare, etc bullshit like that.

Acum daca e sa mi spun parerea, nu cred ca cineva e constant fericit. Adik cand stii ca esti fericit functionezi in acelasi regim ca atunci cand stii ca visezi: iti dai seama repede si trece la fel de repede. Dar e ok sa traiesti cu peak-uri si nu cu un grafic constant, zic eu, aproape resemnata…🙂

Peak-urile ale sunt fun, sunt cand stai in bratele cuiva, cand tragi dintr o tigara cu pofta, cand vorbesti cu prietenele despre sex life si razi ca proasta de te miri ce minuni
exista pe lumea asta, cand e Craciun, cand e vara si e cald si incepi a 3a carte pe plaja….and so on.

And that’s the way the cookie crumbles and if I were gay I’d get out of the closet.

Edit si PS: Post ul pierdut era mai bun, this one sucks. Don t read it. Fuck yahoo.

Wednesday January 31, 2007 – 07:09pm

Leave a Reply

