Moist hair. Massage with shampoo. Rinse. Repeat.

April 8, 2007

6fbc.jpg
E 7:30 dimineata. Ma trezesc. Se crapa de ziua afara si clipesc lung.. Imi mototolesc fata ca sa o trezesc. Ma dau jos din pat dintr-o miscare: mai intai imi rotesc picioarele in aer, ating pamantul apoi rotesc tot corpul si salt direct catre baie. Dus. Cald. Ma spal pe pilot automat si mai dorm inca 20 de minute. Mai putine daca trebuie.
Ies din dus, imi iau betisoare de urechi de pe al doilea raft merg in camera. Ma dau cu crema super funky cu miros de cookies, cu deodorant, imi sterg parul cu prosopul- ma enerveaza sa fie ud.
Ma duc in sufragerie, dau drumul al TV si stau hipnotizata 15 minute. Imi amintesc ca task-ul meu pentru ora aia e sa ajung la birou asa ca dau capul in jos si mi usuc parul. E bine cand folosesc balsam ca nu se incurca si economisesc timp. E mai nasol cand uit de balsam. Opresc feonul, indrept bretonul. Dau drumul la feon- usuc bretonul. Opresc, fac cararea si termin iar tot cu feonul.

Ma duc sa ma imbrac. Deschid sertare si dulapuri. Scormonesc dupa ceva. Pun sosetele si blugii. Sutien si bluza.
Iar trusa de machiaj si iar stau ca un copil mic fata in fata cu tubul catodic- ma uit la revista presei mondene pe Antena 1. Programul lor de dimineata este digerabil si happy asa ca ma uit al ei. Ma machiez pe pilot automat- ceva corector, niste fond de ten, f putina pudra, rimel- alb si negru, blush, balsam de buze.
Ma duc in camera imi iau geanta- scot sau bag chestii in ea. Merg in hol imi iau haina, pun fularul, ma caut de chei.
Ies, incui, chem liftul si mi amintesc ca am uitat mobilul. Ma intorc, ma gandesc ca e o prostie sa ai superstitii si ca daca n am iesit din bloc practic nici nu se pune iar la uitucii cu atat mai mult chestiile astea nu conteaza.
Chem liftul din nou, ma uit in oglinda, descurc castile de la iPod, dau play la un playlist, deschid usa de la bloc si cobor scarile.
Mi-am uitat badge-ul in pantalonii de ieri. Cacat, asta e.

O ora jumatate or so petrecuta facand chestiile astea este cea mai plictisitoare ora din viata mea. Fac totul exact la fel zi de zi si ma enerveaza ca e totul f organizat si repetativ. Insa daca nu fac asta nu e ok sa ies din casa.
Weird huh?

Sunday February 4, 2007 – 11:06pm

Leave a Reply

