Miroase a vara

April 8, 2007

Poate de la shaorma. Poate de la Prigatul de visine. Poate de la dvd-uri. Poate pt ca incep sa ma fac si eu utila pe ici colo. Poate poate. Am vazut poze din Delta si mi am adus aminte de pantalonii mei de la Kenvelo luati de la reduceri pe 200 mii, maro trei sferturi. Care merg perfect cu pielea bronzata. In vine cu jumatate de slip pe afara. Pe pielea uscata plina de nisp si sare. Cu praf pe mine, cu parul prins in salul lu Sma(unu din multele) impachetat de Irina asa strans de nu mi simteam parul. Si stand pe plaja in pantalonii aia si n sutien si cu slapi in picioare. Si fara chef si asteptand sa merg in B52. Si cu parul cret de la mare. Si pe prosopul asezat pe rogojina. Si cu un suc incalzit si cu tigari. Si cu brichete care pe plaja nu merg. Si cu eterna dorinta sa mi cumpar intr un oarecare viitor o bricheta din aia kitchoasa cu foc d ala smecher de tine la vant. Si cu crema de soare pe care o folosesc doar cand incepe sa ma usure spatele. Si cu mancarea de la Frontiera care dura f mult pana se facea. Si cu multi oameni toti atat de diferiti si toti vamaioti. Gagici prea fancy si gagici prea trash. Gagici drop-dead-gorgeous si gagici mici si grasute. Punkeri care sunt beti de cand vin pana la cand ajung acasa si inca o saptamana dupa, artsy ppl si tehno ppl si cul ppl si tot felul de ppl. Exact locul unde e loc pt oricine. Si cu clatite la care stai 2 ore la coada la 3 noapte si cu gogosi unde nu stai la coada la 12 cand te duci spre plaja. Mda…vreau vara. Si vreau concediul de 2 saptamani sa ma prinda in vama fara chef de nimic.

Monday January 30, 2006 – 04:46pm

Leave a Reply

