Hate blog- last log

April 8, 2007

Astazi am inceput de cu dimineata sa ma stresez. Pardon, ma stresez mai rar. Astazi m-am enervat.
Chiar m-am saturat sa aud si sa citesc cat de naspa e in Romania. Solutia e simpla: daca nu-ti place, daca intr-adevar nu-ti place te rog frumos(eu, personal) sa pleci.
Am multi prieteni in afara pe la scoli si alte chestii si ei n-au plecat inversunati. Ceea ce te face pe tine, cel care urasti Romania cu adevarat, sa ai dreptul sa pleci cu atat mai mult.
Te rog frumos, din sufletul meu de copil, sa te duci undeva, intr-o tara civilizata, asa cu o numesti tu, unde sa poti mergi pe strada linistit, unde sa nu fie caca pe trotuar si unde flash mob-urile sunt flash-mob-uri, unde concertele sunt concerte, unde nu exista muzica proasta, unde aia au bloguri de ohooo….cred ca zeci de ani, unde covrigeii stau linistii pe cozile acelor cativa caini maidanezi. Du-te in acele tari calde, acele taramuri ale fagaduintei cu gandul impacat ca ai facut tot ce ai putut sa ridici tara asta din noroiul in care abia acum afla(de la tine) ca se scalda. Nici nu-ti cer sa faci mai mult decat ai facut deja, efortul tau, de a-ti exprima niste frustrari cacaioase fara a le argumenta, este suficient.

Nu te duce insa in Franta ca ai auzit ca francezii sunt cam rautaciosi. Si in State sa nu te duci ca sigur toti aia
sunt niste prosti- ca doar te-ai uitat la niste documentare ale lui Michael Moore si aia e dovada suficienta. Deci practic, tu, uber neconventional, uber cool, half emo fuck, vrei UK. Ca toti ceilalti uberi cooli, uberi neconventionali si half emo fucks. Taramul fagaduintei in care n-ai rezista juma de zi. Cuz Englishmen don’t randomly hate.

Pentru acei emo kids semi fascinati de publicitate, desi osul lor anti-corporatist le aprinde constiinta, sursa de frustrare pt ca nu stiu ce sa faca cu acest paradox, le amintesc de Cannes Grand Prix winner 2005 Honda Grr. Versurile zic asa: “Hate something, change something”. Fa din ura ceva pozitiv.
Or get the fuck out of here!!!!

PS: Daca tot a venit vorba ca Romania e un mare caca, de Bucuresti nici nu mai zic, mi-am facut un pogram culturalo-clubbing bla bla f misto pe care am sa-l impart doar cu prietenii mei, optimisti si senini, probabil ignoranti, care cred, ca si mine, ca nu traim la scursura lumii. Si probabil ca daca ar crede asta ar face ceva.

Monday March 5, 2007 – 12:42pm (EET)

Leave a Reply

