?!

April 8, 2007

Nu inteleg fazele astea. Sunt inca la inceput.

Nu inteleg de ce nu pot sa iau un sandvis si sa platesc cu bancnote mari. Nu inteleg de ce se spune despre Red Bull ca te energizeaza. Nu stiu inca de ce nu vin niciodata metrourile din 5 in 5 minute. Nu stiu de ce computerul meu uneori pur si simplu pica mort si de ce un rahat de costum de baie ma poate face fericita. Nu inteleg inca exact prin ce mecanism ciudat cand ma uit la SATC ma linistesc si de ce uneori I can’t let go of some things. Or I let go to soon.
N-am idee de ce imi iau Cola Light la super size menu. Imi spun ca-mi place gustul. Insa sper ca macar acea cola sa nu se depuna..🙂
Nu stiu de ce unii oameni stau invisible pe messenger. Si de ce unii oameni nu raspund la telefon.
Si de e se face misto ieftin si de ce nu poti sa fii smart fara ca altcineva sa se diferentieze ca prost.

Precum spuneam sunt inca la inceput.

Friday June 30, 2006 – 04:48pm

Leave a Reply

